Jag är fan...

... helt normal
.
Nu har jag då varit hos min terapeut några gånger... och jag måste faktiskt erkänna att hon har en hel del knivar i sin låda... hon är vass... och det är himla skönt att få förklaringar till mitt eget beteende som visar på att jag inte är sjuk i huvudet utan tvärtom... helt normal... eller nja... lite orginell och speciell vill jag nog ändå vara... vi är ju trots allt alla... lika unika.
.
Vi är väl alla lite speciella och unika... men mest är vi människor nog väldigt lika varandra.
.
Igår så snackade vi om olika känslor... hur mina känslor guidar mig genom livet och varför jag reagerar på vissa sätt i vissa situationer... jag gillar logiken och känner stort hopp om att "programera om" vissa av mina beteende som jag inte har användning för... men som jag idag kan förklara för mig själv... det känns befriande på ett väldigt skönt sätt... kanske är det alltid skönt att få en bekräftelse på att det inte är något "fel" på mig... utan att jag bara är helt... jävla... normal.

Kommentera inlägget här :