Och över alltihop...

... lyser moder sol.
.
Ställde mig i ytterdörren och tittade ut... fåglarna kvittrade och såg på när solen letade sig in mellan grenarna och gav mig en känsla av... sommar... saknar nästan att sätta mig på trappan och dra in det där första blossen på en morgoncigg... men det får gå ändå... så nu sitter jag här på min yttertrappa med en kopp kaffe och min dator i knät... och förundras över vilket väsen det är här i Brännebassalt... fåglarna riktigt tävlar med varandra om att låta mest... underbart.
.
Morgonkaffet smakar mumma på en solig trappa i Brännebassalt... lyx i vardagen.
.
Knopparna håller på att slå ut... det ser ut att bli en riktig underbar vårdag och jag hinner väl knappt blinka innan alla träden har slagit ut och sommaren står i full blom här ute på landet... man riktigt känner hur knopparna håller på att brista... livet är fantastiskt.

Kommentera inlägget här :