FAN, FAN...

... FAN!!!
.
Vi stod upp i soffan framför TV:n och skrek rakt ut... Zlatan hade precis gjort 2-1 till Sverige och efter att ha vänt ett till synes helt hopplöst underläge trodde vi återigen på mirakel... adrelalinet pumpade i min kropp... detta var fotboll... känslorna svallade i min kropp och jag kände hoppet om att få se Zlatan och resten av landslaget spela VM i Brasilien... då slog han till igen... Ronaldo... och krossade mina drömmar... vi sjönk ner i soffan igen... tystnaden la sig som ett blött täcke över oss... FAN, FAN... FAN... vi var ju så nära.
.
Zlatan höll på att fixa det igen... men denna gång så kom han till korta... men jag tycker ändå att vi föll med flaggan i topp... visst känner jag fortfarande en oerhörd tomhet inombords... men... det går fler tåg... och jag blir glad över att höra Zlatan säga... "Efter en förlust kommer man tillbaka ännu starkare och det är det jag tänker göra".
.
Två mål av Zlatan igår räckte inte... Sverige fick inte följa med  till VM i Brasilien... skit också.
 
 

Kommentera inlägget här :