Hipp, hipp... hurra...

... på alldeles egna... födelsedag.
.
Jag har väl aldrig varit killen som firat min födelsedag så himla mycket... men i morse så låg jag faktiskt och sov räv medans jag hörde att det prasslade i köket... en liten resa tillbaka i tiden... kände mig faktiskt som en liten, liten pojke... rätt trivsamt om jag får säga det själv... och då människor som jag älskar kom in och sjöng för mig i morse så kändes det allt lite extra... och ja... jag låtsades givetvis som om de väckte mig... jag tror inte de gick på det... men det spelar ju ingen större roll... för idag så är det ju faktiskt... min födelsedag.
.
Hurra, hurra... 
.
Och denna dagen ska firas med en resa till... hör och häpna... Ullared... för idag så ska nämligen hela VågaVa i Halmstad åka iväg och shoppa loss på GeKås i Ullared... och håll nu i hatten... för jag tycker att det ska bli skitskoj... någonting som jag ALDRIG skulle kunna erkänna ens för mig själv för några år sedan... jaja... det kanske är just det här som är att bli äldre... ullaredsgenen är någonting som växer fram med åren... och möjligtvis så är kvinnorna lite tidigare utvecklade även när det gäller detta.
 

Kommentera inlägget här :