Engagemang...

... är bra.
.
Jag är en väldigt lyckligt Lottad kille på alla möjliga sätt och vis... en sak som jag är himla glad över är att ha ett jobb som jag trivs med... att jobba på VågaVa är engagerande... på mitt jobb kan jag vara med och påverka i frågor som ligger mig varmt om hjärtat... politik på en rent praktisk nivå passar mig ypperligt... jag vill se konkreta förändringar i min vardag... och det får jag uppleva med VågaVa... det är ju bara så häftigt att få vara med och göra skillnad på riktigt... och inte bara konstatera alla dessa orättvisor i vår värld utan att kunna göras någonting åt det... stora förändringar börjar med små förändringar sa en klok människa till mig en gång... och det finns massor vi kan göra varje dag i vår omedelbara närhet... ibland kan det räcka med ett leende.
.
Den bästa present jag kan ge mig själv är att göra någonting för någon annan än mig själv.
 
 
 

Kommentera inlägget här :