Renoveringen och rövallergi...

... står på schemat idag.
.
Idag så ska vi foga kaklet på övervåningen... och inom en snar framtid räknar vi med att ha en fungerande toalett och dusch i vårt gästrum... och det är inte utan att det känns himla bra... men som sagt... det är fortfarande lite arbete kvar att göra och idag så står då alltså fogning på schemat... och om en liten stund så sätter vi igång... spännande... detta är ju ingenting som man gör varje dag direkt... men det ska säkert gå bra.
.
Kakelplattorna sitter på plats... nu är det bara resten kvar innan vi har en fungerande gästtoalett.
.
Annars så funderar jag lite över ett tillstånd som vi fick höra talas om igår... och jag får inte riktigt ihop det... en av våra vänner hade tagit upp en liftare som berättade för honom att han hade fått... rövallergi... och jag fattar fortfarande inte riktigt vad det är... innebär det att han är allergisk mot rumpor i största allmänhet... eller innebär det att hans allergier sätter sig i hans egen rumpa?
.
Kan någon ge mig ett svar på detta så skulle jag bli glad... tror jag.
 

Kommentera inlägget här :