Torsdagsgrupp...

... i Halmstad.
.
Vi på VågaVa har haft en torsdagsgrupp i Ljungby som funnits där i snart 14 år... nu startar vi upp en grupp i Halmstad och det ska bli himla spännande att se hur den kommer att funka... jag är helt övertygad om att allt kommer att bli precis som det ska och att den gruppen förhoppninsvis ska bli samma succé som i Ljungby... vad som jag personligen kan tycka är lite spännande är att jag idag tänker ta ett steg tillbaka och släppa ansvaret för dagens grupp på mina medarbetare... tydligen hade det ju funkat hur bra som helst i torsdags och varför ändra på ett vinnande lag?
.
På våra torsdagsgrupper är ALLA mer än välkomna... och med ALLA menar jag... ALLA.
.
En sak som jag gillar med våra torsdagsgrupper är att ALLA är välkommna... du behöver inte ha ett eget missbruk... vara anhörig... eller överhuvudtaget ha några som helst problem för att kunna ta del av vår grupp... och jag tror att de flesta kan få med sig någonting varje gång... och känna igen sig i vad någon annan har delat med sig... och det är viktigt... för jag tror att det är viktigt att se lite på våra likheter istället för att lägga all focus på olikheterna... att kunna känna sig som en del av... om än bara för en liten stund... så om ni inte har något annat för er... torsdagsgrupp varje torsdag klockan 10.00 på VågaVa i Halmstad... välkomna.
 

Kommentera inlägget här :