Att gräva en grop...

... åt andra.
.
Tänker jag INTE göra... däremot tänker jag börja på att gräva en grop åt en elektrisk sladd hemma i vår trädgård... utrustad med hacka och spade göra ett försök att forcera den smålänska minst sagt steniga marken... det är ju inte direkt lättgrävt här hemma i Brännebassalt... en till synes liten sten kan ju snabbt växa till ett mindre klippblock här... och jag gör mig beredd på att använda en gnutta tålamod och ett spett för att få ner sladden tillräckligt djupt... och att jag överhuvudtaget skriver om detta här är mest ett knep för att jag ska komma igång... för om sanningen ska fram så börjar jag redan hitta på anledningar som säger att jag ska bara göra något annat först... och att jag kan göra detta... sen... eller imorgon.
.
Med dessa verktyg så hoppas jag kunna gräva ner en sladd i den smålanska myllan.
 

Kommentera inlägget här :