En dag på...

... jobbet.
.
Påskafton... då passade jag på att åka till vår secondhand i Ljungby för att hjälpa till... ett ganska bra beslut tycker jag... för visserligen så är det skönt att gå omkring och skrota här hemma i Brännebassalt som gräsänkling men jag behöver trots allt lite socialt umgänge också... även om det kan ta emot att lämna hemmets lugna vrå... jag trivs lite för bra i min ensamhet ibland.
.
Planen är att börja gallra ut lite bland träden på tomten i helgen... och bygga en parkering.
.
Vädret är strålande och denna helgen är det tänkt att jag ska dra igång en motorsåg och fälla lite träd... dels för att få in lite mer sol i trädgården men också för att bygga en lite större parkering... ett efterlängtat projekt,.. som inte bara ger mer plats utan även lite mer ved att elda med.
 

Kommentarer :

#1: VågaVa Butiken Ljungby

Du va en naturbegåvning Peter o tog kunderna med storm :) Kram o en riktigt trevlig påsk önska vi dig.

Svar: Tack... Roligt att höra.
Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :