Avslutning...

... på VågaVa go beach.
.
Sista dagen kommer vi att avsluta med att käka lunch på Tylöbäck vi 12-snåret... sen har vi ännu en gång slutfört vårt helt fantastiska projekt på stranden även detta år... efter några helt makalösa sommarveckor på stranden ser vi nu ut som pepparkakor allihop eftrsom vi ju haft en hel del soltimmar på Tylösand... och den "yrkesskadan" kan jag leva med... personligen tycker jag att vi gjort ett strålande jobb och levererat precis det som vi lovat... alla dagar i alla väder... att det regnar utanför vårt fönster hemma i Brännebassalt just nu bekommer mig inte för en enda sekund... jag är inställd på att ta på mig mina badbrallor och ta mig ett sista dopp i det salta blå innan vi sticker och har en avslutningslunch för att fira oss själva och vår arbetsmoral.
.
Vårt beachvolleynät åker upp för sista gången detta år... men plockas ner redan kl. 12.00 idag.
 

Kommentera inlägget här :