Nojor...

... hör ju till vardagen när man är aktiv.
.
Skrattade lite igenkännande när jag läste i blaskan om killen som gick till polisen och ville ha sitt hasch annalyserat... han hade fått värsta nojan och berättade för poliserna om hur TV:n hade börjat prata med honom och hur hans flickvän förvandlats till en delfin... inte så roligt för honom kan jag tänka mig men jag kan ju inte låta bli att känna en stor lättnad över att slippa alla dessa nojor nu när jag har valt att leva drogfritt... visst kan jag idag skratta åt alla dessa vansinnigheter idag men jag minns även med fasa den tiden då mina nojar i allra högsta grad var min verklighet... då var det minsann inte skoj alls... inte en enda sekund.
.
Nojor kan jag skratta åt idag... när jag slipper att leva i en verklighet då dessa styr mitt liv.
 
 

Kommentera inlägget här :