Packat...

... å klart.
.
En av de stora fördelarna med att åka till ett varmt land är packningen... trots detta så är det väl på det viset att 100 gånger av 100 tar jag med mig för mycket kläder... behöver ju egentligen inte så mycket mer än pass, ett par badbrallor och en tandborste... fast så långt har jag inte kommit än... några linnen, ett par flippflopp, handduk, kortbrallor och två T-shirts slank ner... plus naturligtvis mina alibababrallor som jag inte vill vara utan... det stora kruxet är egentligen den korta resan till och från stationen i Halmstad... det är ju vinter här... så ett par skor, långbrallor och en varm tröja att resa i är tyvärr ofrånkommligt... jag fixar helt enkelt inte att gå i kortbyxor till stationen.
.
Värmen i ett varmt land är himla praktiskt när man ska packa inför en resa.
 

Kommentera inlägget här :