Resfeber...

... vill jag inte kalla det.
.
Några dagar kvar att jobba innan vi drar iväg till Bali... och jag skulle kanske inte vilja kalla det för resfeber men det är inte utan att vi längtar ner till värmen nu... och visst känns det att vi är på väg nu... lite smågrejer kvar att fixa sen är det bara att sätta sig på tåget ner till Kastrup för att ta planet till andra sidan jordklotet... och visst är det fantastiskt om man tänker efter... ett gäng timmar på ett flyg för att helt och hållet byta miljö och hamna i sommaren igen... lite av en tidsresa faktiskt... dels att byta årstid men även en resa två år tillbaks i tiden... fast ändå inte... däremot så har jag ännu ett drogfritt minne att komma tillbaks till... det har ju blivit några sådana nu... och jag fascineras över hur mina drömmar till skillnad från när jag var aktiv hela tiden förverkligas... att leva drogfritt ger mig möjligheten att kunna leva i mina fantasier... på riktigt.
.
Allt är möjligt så länge jag håller mig drogfri... jag känner mig tacksam över mitt eget liv.
 

Kommentera inlägget här :