Andas...

... långsamt.
.
Idag är det bråttom, bråttom... massa möten och mycket flängande... först en sväng ner till Gullbranna innan jag får skynda iväg till jobbet för ett möte med vår arbetsförmedlare... det är snack om att det har blivit betydligt svårare att få en praktikplkats och vi behöver komma fram till lite allternativa lösningar... för vi vill ju hellre leva i lösningen än i problemet... sen bär det iväg ner en snabb sväng till skåneland i eftermiddag... så som sagt... mycket att göra idag... bråttom, bråttom... bäst att ta det lite lugnt.
.'
Idag så blir det SAAB för mig... hoppas jag kommer loss från leran hemma i brännebassalt.
.
När jag har så myckat att göra som idag är det viktigt för mig att ta det lugnt... vara i nuet och ha en planering... göra en sak i taget och inte glömma bort det viktigaste... att andas... lugnt och fint.
 

Kommentera inlägget här :