Billiga resor...

... till värmen.
.
Det är lätt att bli lite bortskämd med sol, värme och salta bad vid denna årstiden... har ju de senaste åren befunnit mig på varmare breddgrader några veckor varje vinter och jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte saknat det i år... så nu håller vi på att kolla om vi inte kan hitta en billig resa till värmen... sista minuten... var som helst... men helst i Asien.
.
Kan mycket väl tänka mig någon vecka på Bali just nu...
.
Det är ju egentligen helt fantastiskt att överhuvudtaget ha möjligheten att kunna dra iväg till andra sidan jordklotet på mindre än ett dygn... och inte är det så himla dyrt heller... det kostar ju faktiskt mer att åka till spanien två veckor eftersom det är så himla dyrt att leva i Europa... visst det tar några timmar till att komma fram... men det kan det vara värt.
 

Kommentera inlägget här :