Skägget...

... en helt ny upplevelse.
.
Jag hamnade på ett möte häromdan... och det var lite skoj att se reaktionerna... först fattade jag ingenting... men sen trillade poletten ner... jag hade ju rakat av håret på huvudet och lagt mig till med skägg sedan sist... att inte ha något hår på huvudet... eller rättare sagt ha väldigt, väldigt kort hår är väl inget att göra något åt... succesivt så har ju ålder och naturens gång tagit ut sin rätt... så det enda allternativet till stubb hade nog varit peruk... skägget däremot är en lite mer intressant uoolevelse... det är första gången i mitt liv där jag helt seriöst tagit ett beslut om att odla skägg... jag har alltid trott att jag inte har tillräcklig skäggväxt för ett skägg... men jag måste nog säga att jag hade fel... och bara för idag så tänker jag behålla det... imorgon är en ny dag... och då får jag ta ett nytt beslut... men visst... jag gillar nog att ha skägg trots allt... tror jag.
.
Det är väl alltid lite intressant med förändringar... så skägget får vara kvar idag också.
 

Kommentarer :

#1: Bosse

Det var nog ingen annan som trodde det var möjligt heller. :-)
Va jag minns va det bara lite gullefjun här & där.
Kram från mej

Svar: så var det min vän..,. länge... både här och där ;-).
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :