Morgon...

... i den stora staden.
.
Vaknade upp i Göteborg i morse... och nu sitter jag i bilen och ser staden vakna upp... och det är allt lite skillnad mot att starta dagen ute i Brännebassalt... typ... tvärtom... men jag kan gilla både och... allt eller inget ligger ju väl förankrat i mina gener... och det kan jag njuta av... jättemycket.
.
Annars så var jag då på hockey igår och såg Lidköping besegra Frölunda på straffar... himla spännande och det var skoj att sitta på scandinavium igen... det var ju som jag skrev igår ett tag sedan sist... men vissa ränder sitter ju kvar... så klart... heja Frölunda.
.
Nu bär det av ut till skogen igen... och kanske är det fortfarande vitt där hemma.
.
Men nu bär det iväg hem till Brännebassalt igen... först ska vi bara hinna med
 

Kommentarer :

#1: Malin

Hej Peter! Följer flitigt din blogg. Jag är själv narkoman och alkoholist. Din blogg är riktigt intressant och dessutom fylld med humor :) Sen att du varit drogfri så länge det ger mig hopp i mitt tillfrisknande. Glad jag hittade hit! Tack för en bra blogg! / Malin Karlsson, Piteå

Svar: Tack... det var skoj att höra.
peter

skriven

Kommentera inlägget här :