Social...

... kontakt.
.
Nu har jag varit hemma och sjuk rätt länge... och jag känner att jag äntlgen börjar bli frisk... så idag blir en bra dag för att träna lite socialt umgänge... det är ju inte utan att jag blir en liten smula blyg när jag går hemma utan att träffa några människor... tack och lov så har jag ju numera en sambo... annars så hade jag nog haft riktigt svårt för att lämna hemmets trygga vrå idag... för sån är jag... när jag isolerar mig länge så får jag... mersmak... jag vill helst av allt bara fortsätta att isolera mig från alla typer av sociala samanhang och låsa in mig här ute i skogen... som tur väl är så har jag förståndet att se vad jag behöver göra åt det... vilket naturligtvis är enkelt... åka in till stan och träffa lite folk... så om en halvtimme ska jag bryta mig ur min självvalda (och det medges... väldigt trivsamma och behagliga period) isolering... servicemöte inför serviskonferensen i Halmstad senare i år... en ypperlig mjukstart innan jobbet börjar som vanligt i morgon bitti.
.
 
Det är lätt att bli lite isolerad ute i de smålandska skogarna.

Kommentera inlägget här :