Äntligen...

... måndag.
.
Måndagar var väl ingen direkt höjdare när man var aktiv och fortfarande hade ett jobb... kan nästan känna den ångesten jag hade då bara genom att tänka på det... nu i drogfriheten är det tack och lov helt annorlunda... idag så ser jag fram emot att få träffa mina jobbarkompisar och längtar ner till stranden på Tylösand för en dag med VågaVa go beach... snacka om att ha världens bästa jobb en dag som idag... att hänga på stranden en vacker varm sommardag med salta bad och strålande sol är ingen annat än helt underbart... plussa det med ett härligt gäng att hänga med och ni förstår att det är lätt att stiga upp på morgonen och se fram emot en dag på jobbet... ångesten är borta... glädjen och tacksamheten har tagit över... det är sannerligen skönt att leva drogfritt.
.
Jag gillar mitt jobb...
 

Kommentera inlägget här :