Mer fotboll...

... blir det.
.
Idag så ska jag faktiskt för första gången i år besöka Örjans Vall i Halmstad... Halmstad BK möter IFK Göteborg och det ligger en hel del prestige i den matchen för mig... jag har ju faktiskt under alla dessa år jag bott neråt Halmstad fortsatt att hålla på Blåvitt... och det kommer att knådas en hel del på jobbet oavsett hur det går idag... personligen så har jag som ju egentligen är en inbiten Zlatanist inte följt med i allsvenskan så himla mycket de senaste åren... det är ju rätt lätt att bli lite bortskämd med bra fotboll via TV nu för tiden... inte minst under VM... så allsvenskan har inte haft någon större prioritet för mig... sist jag var fanatisk supporter var på Torbjörn Nilssons tid... och det var ju ett tag sedan.
.
Torbjörn Nilsson var en gudabenådad fotbollspelare och min första stora idol.
 
 

Kommentera inlägget här :