Orkar inte...

... festa längre.
.
Herregud vad trött jag är just nu... efter att ha varit på konsert igår på Tylösand så var det fruktansvärt att svårt att komma ur sängen i morse... hela kroppen (och knoppen) skriker efter att få ligga kvar i sängen... och det känns ungefär som jag la mig en kvart innan jag var tvungen att gå upp... och det är ju inte sant... det blev egentligen bara några få timmar senare senare än vanligt... typ vid halv två tiden... annars så var det himla trevligt att sitta på solgården och lyssna på musik... lite skoj vad det allt när det visade sig att vi tagit fel på banden utan att fatta det... vi trodde nämligen att det var Sweet som spelade först... eftersom vi alla kände till en låt med dem så blev vi nästan lite förvånade över att de inte spelade den låten... jaja... vi tänkte inte så mycket på det innan vi till vår stora förvåning fick höra den som extranummer av nästa band som vi då trodde var Slade... det visade sig att vi hade noll koll... men eftersom det bara vara tre band som spelade så visste vi i alla fall genom uteslutningsmetoden att det var Smokey som spelade sist... inte illa med ett rätt av tre... de såg ju inte riktigt ut som på 70-talet längre... de hade blivit så mycket äldre... undrar om det samma gäller mig?
.
Det var väl inte så himla lätt att veta vilka som var vilka... efter typ 40 år.
 

Kommentera inlägget här :