Rätt...

... och fel.
.
Rätt och fel är inte alltid rätt och fel... det som är rätt idag kan ju vara fel imorgon... och tvärtom... ta bara det där om hur min egen historia sett ut... eller rättare sagt hur jag trott att den sett ut... ju mer jag rotat runt i det förflutna i min bearbetning av mig själv så har jag med än en gång fått se att min egen sanning om mig själv har förändrats... det betyder inte att jag från början har ljugit eller så... nä... sanningen har bara förändrats under resans gång... det som var "rätt" igår visade sig vara "fel" idag... och resan fortsätter... hela tiden... spännande... och vad jag lärt mig på denna resan är att ha ett öppet sinnelag... för jag har fått lära mig att rätt idag kan vara fel i morgon... och tvärtom... det är i alla fall min sanning... idag.
.
Rätt idag är att jag kommer att befinna mig på Tylösand om några timmar... det är dagens sanning.
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Helt rätt. Håller med dig. Förstår dig.Benny Nilsson

Svar: Tack...
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :