Snorkel...

... simfötter och cyklop.
.
Idag så är det dax att ta med snorkelutrustningen med till stranden... någon kanske inte tycker att det finns snorkelställe på en sandstrand som Tylösand men då måste jag säga som det är... det finns faktiskt klippor på den stranden också... där har jag hört att det ska vara fint att snorkla... och eftersom vi nu äntligen har så varmt i vattnet tänker jag ta med mina Baligrejer ner... nu kan jag väl inte förvänta mig riktigt samma snorkling som jag hade sist i Bali när vi badade i ett korallrev med allt vad det innebär... men jag tycker ändå att det kan vara riktigt intressant att kolla lite i de svenska vattnen också... inte minst en varm dag som idag då jag mer än gärna svalkar mig i det salta stora blå... vatten är skoj.
.
Vatten är fantastiskt... och ofta lekbart i ALLA dess former... sommar som vinter.
 

Kommentera inlägget här :