Sommar, sol...

... och salta bad.
.
Det är sådana här soliga sommardagar som jag riktigt förstår att jag måsta ha ett av världens bästa jobb... att hänga på Tylösand i ALLA väder visar mig mångfalden som jag har i mitt liv på ett minst sagt tydligt sätt... och att det kommer sol efter regn är ställt utom allt tvivel... minst sagt... och idag väntar ännu en strålande varm dag när jag med stor tillfredställelse känner hur tacksam jag är över det salta havets förmåga att svalka mig varma kropp... för varmt är det verkligen... det enda smolket i bägaren är att jag pajade min axel häromdan och känner mig tvingad att vila från yogan i några dagar... för även jag behöver ju lyssna på min kropp så att jag inte går sönder.
.
Det känns minst sagt helt okej att hänga på stranden just nu.
 

Kommentera inlägget här :