Strålande väder...

... och ingen strand för mig idag.
.
Idag så kommer vi inte att tillbringa dagen på stranden utan i en... bil... på väg upp till Svanö för att gå på konvent... och vi ska bägge tala så nu kryper det konstigt nog på en liten känsla av... nervositet... kanske inte så konstigt egentligen... inte för att vi inte har något att tala om utan i mitt fall nog mer för att jag kan bli lite rädd för att inte få fram det som jag vill säga... naturligtvis så har jag redan haft helt fantastiska tal i min fantasi... men det är ju när det gäller som jag ska försöka få fram mitt budskap... och tro mig... jag har någonting som jag vill dela med mig... något som jag tycker är viktigt... nämligen... ja det får ni veta när jag sitter på podiet... och är ni inte där  så får ni väl få tag i inspelningen i efterhand... och var beredda... buskar kommer att brinna.
.
Jag har inga stora krav på mig själv ;-).
 

Kommentera inlägget här :