Trött...

... tröttare, tröttast.
.
Herregud vad det var svårt att vakna i morse... helt sinnessjukt trött... det tar på krafterna att tillbringa dagarna på stranden... någon annan förklaring har jag inte... visserligen så har jag fått vila i helgen men det verkar mer gjort mig ännu tröttare... men det är som det är med det... jag gick ju upp ändå och om några timmar så är jag framme vid stranden för ännu en dag på Tylösand... och det kommer att bli ett yogapass även om jag precis som vanligt inte har någon större lust med det... konstigt egentligen när jag tänker på hur skönt det känns efteråt... och helt ärligt... yoga på stranden är ju helt magiskt... det verkar som om jag har något slags inneboende motstånd mot att göra saker som är bra för mig... typ gå upp på morgonen och ge min kropp lite av vad den behöver i form av ett yogapass.
.
Strax dax för ännu en dag i paradiset... och idag så ser det ut att bli en väldigt sommrig sommardag.
 

Kommentera inlägget här :