Förkyld...

... och ont i halsen.
.
Blir lika förvånad varje gång... Sjuk... jag... nänänä... men idag så har jag lite ont i halsen... näsan rinner och jag inser att jag åkt på en förkylning... fast är man egentligen riktigt sjuk när man är förkyld är någonting som jag grunnar på... det känns liksom lite B... det är ju inte så att jag skakar i feberfrossa och ligger i min säng och huttrar... har ju bara lite ont i halsen och snuva... kanske känner jag mig lite matt men det är ju inte hela världen... däremot var det himla skoj att trots min förkylning ha en heldag på Liseberg med min dotter och hennes kille igår... vi åkte alla hemskheterna och jag måste få lov att säga att den nya attrektionen Helix var någonting alldeles extra... fem VågaVa-gubbar av fem möjliga... åker ni till Liseberg så missa inte denna upplevelse.
.
Helix var en grym attraktion...
.
 

Kommentera inlägget här :