Gullbranna...

... och yoga.
.
Vi ska ta en sväng ner till Gullbrannagården idag... för årets sista traditionella konventmöte som alltid går av stapeln där helgen innan allt brakar löst... visserligen så har många av oss i Halmstad tagit ett steg tillbaka detta år och valt att be om hjälp från vänner från andra delar av landet på just detta konventet... men... det är fortfarande ett Halmstadskonvent och jag personligen tror att vår erfarenhet är någonting som vi behöver dela med oss av... det finns massa saker som vi alltid fixat och som kanske tas för givet... t.ex. alla tidigare målade tavlor som vi brukar dekorera scenen med... kanske vill de som gör service ha våran hjälp... eller (hemska tanke) så kanske det blir helt annorlunda i år... vem vet... inte jag i alla fall... men vi har ju lärt oss att kommunicera i tillfrisknandet och är det något man undrar över så kan man ju alltid ställa en fråga.
.
Och ja... jag har tänkt att köra yogapass på stranden även detta år... ringrost-yoga.
.
En sak som jag tänkt bidraga med är mina vanliga yogapass på stranden... visserligen så var det rätt länge sedan jag praktiserade yoga nu men va fan... spela roll... vi får väl kalla det för ringrost-yoga detta år... själv undrar jag lite om jag fortfarande kan böja mig överhuvudtaget... jaja... den som lever får se... ni är alla välkommna och så kan vi väl göra detta tillsammans... det brukar ju bli bra.
 
 

Kommentera inlägget här :