Hemsidan...

... blir bara bättre och bättre.
.
Eftersom jag bestämt mig för att stanna hemma även denna dagen så passade jag på att fixa lite med vår nya hemsida... vagava.nu... och jag måste få lov att säga att jag är väldigt nöjd mer resultatet... visst finns det fortfarande en hel del nytt för mig att lära innan jag har full koll (om någon nu någonsin har full koll på någonting) men än så länge går det över förväntan... jag får bara passa mig för att överarbeta den som jag gjorde med vår första hemsida... herregud... att gå in på den var nästan som att ta en hallucinogen drog... jag snöade in något så in till milda grad på olika effekter och annat spektakel att man knappt kunde läsa vad det stod på sidan... idag försöker jag efter bästa förmåga göra precis tvärtom... enkelheten är nyckeln.
.
Allt var inte bättre förr... ibland så blev det lite väl snurrigt tycker jag.
 

Kommentera inlägget här :