Paraply-yoga...

... igen.
.
Jaha... så var det dax igen... Gullbrannakonventet går av stapeln för jag vet inte vilket år i ordningen och naturligtvis så ska jag vara där... igen... och ännu en gång har jag lovat mig själv att köra ett yoga-pass på stranden klockan 08.00 varje morgon... nu ser det inte direkt så lovande ut på fredagsmorgonen... eller rättare sagt... det ser minst sagt intressant ut rent vädermässigt... omväxlande om man så säger... bli inte förvånade om ni ser ett gäng sittandes under ett paraply på stranden i morgon bitti... och helt ärligt... det kan bli hur shysst som helst... jag kan verkligen rekomendera er att ta med ett paraply och hänga med till stranden tidigt i morgon bitti... det är en upplevelse lite utöver det vanliga.
.
Paraply-yoga är ingen nytt för mig... här en bild från Tylösand för något år sedan.
.
Det jag däremot bävar lite extra för är själva yogan... nu var det rätt länge sedan jag överhuvudtagen körde ett yoga-pass och helt ärligt så vet jag inte riktigt om jag kommer ihåg hur man gjorde... men, men... det får bli som det blir... för hur det än blir så blir det väl som det ska bli... jag släpper taget och andas lååååånga djupa andetag.
 
.
 

Kommentera inlägget här :