Tomt...

... mellan mina öron.
.
Så var vi där igen då... sittandes framför min blogg utan att ha en aning om vad jag ska skriva om idag... att vi är förkylda i Brännebassalt känns inte längre aktuellt... bara tröttsamt om jag ska vara ärlig... det tomma ekot i mitt huvud känns möjligtvis lite mer påtagligt... kanske skulle jag ta och skriva om vår myggfångare... för tro det eller ej... att kunna sitta på trappan en fuktig morgon som idag utan att bli uppäten är inget annat än ett mirakel... vi verkar ha köpt en helt fantastisk maskin... en maskin som gör det möjligt att vara utomhus här ute i knottlandet även på sommaren... det är knappt jag fattar att det är sant... det skulle visserligen ta upp till fyra veckor innan vi märkte av resultatet men... peppar, peppar... redan efter en vecka har knotten minskat... radikalt.
.
Näsorna i Brännebassalt rinner... förkylt.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Min kompis ha cacer i kroppen

Svar: Cancer är en fruktansvärd sjukdom som drabbar alltför många...
kram
peter

skriven
#2: Anonym

Sluta gnälla

Svar: Jag blir lite gnällig när jag är förkyld...
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :