Tylösand...

... nu kommer vi.
.
Idag är det då första dagen på "VågaVa go beach" för detta året... och det känns skönt att äntligen komma igång med detta minst sagt intressanta projekt... och det ser ju i alla fall ut att vara uppehåll och kanske t.o.m. lite sol när vi åker ner till Tylösand och startar upp... och om några timmar så ska jag då hålla ett yoga-pass på stranden... skulle ljuga om jag sa att jag såg fram emot det... men jag kommer ändå att fixa det eftersom jag känner ett visst ansvar... har man lovat något så är det ju rätt bra om man håller det tycker jag... det handlar om tillit... jag har sagt att det ska vara yoga på stranden även detta år... så jag kommer inte undan... och det känns bra... för jag vet redan på förhand hur bra jag kommer att må av att köra yoga i några veckor... har ni lust att haka på så är det bara att komma ner till stranden på Tylösand strax efter 10 på vardagsmorgnarna i fem veckor framåt.
.
Idag så sätter vi upp nätet för första gången i år... VågaVa go beach 2014 kan starta.
 
 

Kommentera inlägget här :