Väder...

... är intressant.
.
Nu närmar det sig... VågaVa go beach 2014... och precis som vanligt så ökar mitt väderintresse markant... kollar in prognoserna flera gånger varje dag... detta trots att jag av erfarenhet vet att det (vädret) blir som det blir oavsett... vilket jag måste acceptera eftersom vi kommer att hänga på stranden oavsett vilket väder det är... visst jag behöver förbereda mig och som det ser ut just nu ta med mig både varmare kläder och någonting som skyddar mot regn... men det hör ju till... för även om det alltid är lite mer sol på Tylösand än i Halmstad så kan vädret växla snabbt... sol, moln, regnskurar och allt däremellan... en sak är i alla fall helt klar... och det är att jag kommer att få uppleva och anpassa mig till vädret på ett mer markant sätt... det är en stor skillnad att sitta inomhus i vår källare i stan jämfört med att hänga utomhus på en strand i några veckor... men... som någon sa... det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.
.
Det gäller bara att vara lite extra förberedd när man jobbar på stranden i ALLA väder.
 

Kommentera inlägget här :