Att besöka doktorn...

... är inget jag tycker om.
.
Jag har varit hos doktorn en hel del detta året... inget allvarligt fel på mig rent fysikt men det är ändå inget som jag gillar särskilt mycket... är nog mest nojad över att få ett besked på att jag är sjuk på "riktigt" när jag är där... och idag är det dax igen... senast det begav sig så konstaterade doktorn att jag hade lite skit i ena bihålan men att det inte var värre än att jag kunde leva med det... och skulle det bli värre så lovade han mig att ta hand om det... och jag får väl lägga mitt liv och mina eventuella fysiska brister i händerna på den svenska sjukvården idag också... för hur det nu än är så är jag ingen doktor... så jag har med andra ord inget annat val än att välja tillit till doktorn... han/hon brukar veta vad de sysslar med... hoppas jag.
.
Doktorn bestämmer...
 

Kommentera inlägget här :