Livet...

... fortsätter.
.
Så är då helgen äventyr i service över... en fantastisk helg om ni frågar mig... jag är stolt över att tillhöra en gemenskap där vi kan behandla varandra så kärleksfullt som vi gör... och jag lär mig massor av att göra service... saker som jag har en väldigt stor nytta av i mitt "vanliga" liv... och det är nog i det sk. "vanliga" livet som jag verkligen förstår hur fantastiska vi är på att fixa ihop saker... i en sann demokratisk anda... jag tror att de flesta organisationer inklusive alla politiska partier skulle ha massor att lära sig av oss och hur vi gör.
.
I vår lätt kaotiska mångfald finns det en väldigt trygg struktur... kärlek.
.
Egentligen är allt rätt enkelt... om vi focuserar på att behandla varandra som vi själva vill bli behandlade (då tänker jag på att ha rätten att bli behandlad med kärlek och respekt)... så är det ju så mycket enklare att leva.
 

Kommentera inlägget här :