Packat...

... å klart.
.
Nu ljög jag lite... men ikväll så ska jag vara packad och klar för att kunna dra iväg till fjällen för att åka lite bräda igen... denna gången ska jag göra mitt allra, allra bästa för att inte packa ner alldeles för mycket grejer... jag har ju en fallenhet för att packa mina resväskor fulla med en massa kläder jag inte kommer att använda mig av... här har mitt "bra och ha" tänk inte utvecklats så himla mycket sedan missbruket... på den tiden var ju i princip ALLT bra att ha... jag hade hela huset full av skräp som jag aldrig använde mig av... ett beteende som bara innebär en onödigt tung väska att släpa på om man är ute och reser och packat med inställningen "kan vara bra att ha".
.
Jag tänker ta semester från våren en vecka och njuta lite av snön i några dagar.
 
 

Kommentera inlägget här :