Husqvarna...

... igen.
.
Det kan vara rätt skoj att upprepa saker... som idag t.e.x... jag befinner mig för andra gången i Husqvarna för att umgås och jobba tillsammans med mina vänner i den admistrativa kommitén för NA Sverige... denna gången ska vi kika lite extra på våra riktlinjer samt studera två av våra koncept... men bland det viktigaste vi gör är att vi skapar en fungerande grupp som förhoppningsvis ska kunna admistratera att som alla våra medlemmar beslutar om att vi ska göra... och då är det bra att ha riktlinjer och koncept att luta sig mot... annars... och här vill jag poäntera att jag talar för mig själv... är det ju rätt lätt att jag kan få för mig att vi hellre borde göra på "mitt sätt"... och jag menar inte att "mitt sätt" behöver vara dåligt utan mer att det inte funkar så när vi gör service i NA... för där är det viktigt att vi gör på "vårt" sätt... något som jag personligen behöver träna lite på då och då.
.
Det är inte var vi varit som räknas utan vart vi är å väg...
.
När jag nu är här för andra gången så märker jag att jag utvecklas... för det har hänt grejer med mig under året som gått... och det känns inte alls likadant som det gjorde förra året... inte alls lika rädd och nervös utan ganska trygg i att bara vara jag idag... skönt... ja riktigt skönt faktiskt.
 
 

Kommentera inlägget här :