Ungdomsmässa...

... på arenan i Halmstad.
.
Idag så ska VågaVa delta i en ungdomsmässa på arenan i Halmstad... och det är med lite blandade känslor som vi deltar i den mässan... på VågaVa har vi inga "ungdomsprojekt"... våra projekt är alla utan åldersgråns... att inrikta sig på vissa åldersgrupper är inte riktigt vår modell... våra projekt är alla riktade till hela familjen oavsett ålder... och jag tror inte att det hade varit så himla bra om jag ställde mig upp och berättade för ungdomar vad de ska göra eller inte göra... sist om siders så bestämmer ju de det själva oavsett vad jag tycker och tänker... vad jag däremot kan göra är att föregå med gott exempel... om jag t.ex. inte vill att mina barn ska röka, dricka eller knarka så får jag väl först av allt sluta göra det själv... för mina barn gör inte vad jag säger till dem att göra... mina barn gör vad jag gör.
.
Vill man ha hjälp av oss på VågaVa så spelar åldern ingen som helst roll... hos oss är vi alla likvärdiga... barn, ungdom eller vuxen... låt oss hjälpas åt... tillsammans kan vi göra skillnad.
.
Om du vill göra något för någon annan kan du ju alltid ge bort en kram.
 
 

Kommentera inlägget här :