Att sälja...

... våra tjänster.
.
En sak som jag verkligen känner att jag kan utveckla hos mig själv är att bli betydligt bättre på att sälja våra tjänster... bara genom att inse vilket fantastiskt arbete vi gör... för tyvärr så är det nog på det sättet att jag inte riktigt förstår hur himla bra vi är på att göra det vi faktiskt gör... jag börjar förstå att jag är en väldigt bra föreläsare... och jag ser ju resultatet av vår dagliga verksamhet varje dag... kanske är det lite lätt att bli "hemmablind" och ta mycket för givet... men faktum kvarstår... VågaVa levererar otroligt mycket hjälp för människor som vill ta sig från ett utanförskap in i samhället på samhällets villkor... vi är ingenting annat än en mirakelfabrik... någonting som jag personligen är oerhört stolt över... och kanske borde tänka lite mer på när vi säljer våra tjänster... att använda sig av oss är smart för den som vill ha bra kvallitet på de tjänster som man beställer.
.
VågaVa är inte längre en liten flummig förening utan en väldigt väl fungerande verksamhet som levererar.
 
 

Kommentera inlägget här :