Rutiner...

... igen.
.
Jag får hela tiden uppdatera mig själv på mina rutiner... och jag har lärt mig av erfarenhet att det tar ca. 100 dagar att få in en ny rutin... och ungefär två dagar att bryta den... ja ibland så kan det gå på en timme... summa sumarium... det tar lång tid att bygga upp en fungerande rutin och rasande snabbt att rasera den samma... idag så har jag då ännu en gång tagit ett beslut och faktiskt även lyckats gå till handling på det... och det är det här med att gå på åtminstonde ett yogapass i veckan... naturligtvis så mår jag precis som vanligt efter att ha lyckats masa mig dig... förträffligt... och då är det ju svårt för mig att förstå varför jag någonsin la av med detta... samma sak med det här att ringa min sponsor... denna gången gick det6 flera månader innan jag lyckades lyfta luren och ringa honom... resultatet... som vanligt... jag mår genast betydligt bättre... nu är det bara stegarbetet kvar att ta tag i sen har jag fyllt kvoten som jag kommit överens om med mig själv... jag känner mig hoppfull.
.
Vägen ligger spikrak för mig okm jag gör det som jag bestämt mig för att göra... mina rutiner hjälper mig.
 

Kommentera inlägget här :