Hår...

... och avsaknaden av hår.
.
Visst är det väl ändå lite konstigt det här med hår... det är någonting som följt mig genom hela mitt liv känns det som... först var det avsaknaden av hår som jag led av... och när jag skriver led så menar jag verkligen det... för jag var en av alla dessa som var väldigt sent utvecklade... och avsaknaden av hår på vissa delar av kroppen hämmade mig väldigt mycket... det var inte så skoj att inte palla vara med på gympan i gymnasiet för att jag inte hade fått hår på snoppen... men tiden har ju sin gång och till slut så löste det sig av sig själv... sen var det avsaknaden av hår i ansiktet... att inte kunna få till någonting som liknade skägg... ja, jävlar vad jag led.
.
Idag så har jag helt andra problem med hårväxt än i min ungdom.
.
Idag så är det annorlunda men hårproblemen fortsätter... nu av en helt annan karaktär... som att helt plötsligt vakna en morgon och upptäcka att man har blivit flintskallig... eller förvånat undra varför håret växer mer än någonsin i min näsa och inte uppe på mitt huvud... ja livet är sannerligen intressant på mer än ett sätt.
 

Kommentera inlägget här :