Malmö FF...

... var en storlek för små.
.
Kollade på matchen igår... och helt ärligt så var det nog trots allt en viss klasskillnad på lagen... Juventus var en storlek större helt enkelt... det var mest en tidsfråga innan de skulle göra mål på de tappra svenskarna... och till slut så stängde de mycket riktigt matchen och vann till slut med 2-0 efter att ändå ha missat en hel del öppna läge... det spelade ingen roll hur hårt jag höll mina tummar... svensk fotboll dominerar inte direkt ute i europa.
.
Tur att vi har Zlatan att luta oss mot när vi vill ha lite svenska framgångar i Champions Leuge.
.
Idag så håller jag mina tummar för Zlatan... PSG är ett topplag som har alla chanser att gå vidare i CL... och som sann Zlatanist så är det inte utan att hjärtat klappar lite fortare ikväll när han springer in på planen... och förhoppningsvis gör ett mål eller två mot sin gamla klubb Ajax... mmmmm... jag njuter... fotboll är skoj och bollen är fortfarande rund.
 

Kommentera inlägget här :