Nästa station...

... Mölndal.
.
Sitter på tåget och tänker på det här med att stressa på morgonen... idag var ingen bra dag för mig... vaknade upp och satte igång som förr i tiden... full fart direkt... och jag behöver verkligen ta och stilla ner mig så att jag inte får ont i magen... det finns ingen som helst anledning för mig att stressa för om jag bara följer mina morgonrutiner så har jag hur gott om tid som helst... denna morgonen så glömde jag helt bort sådana viktiga saker som att... andas... och känslan var väldigt obehaglig... men jag tänker göra mitt bästa för att göra om och göra rätt... i morgon bitti så tänker jag göra mitt bästa för att lite på mina rutiner... andas och få en bättre start på dagen.
.
Det var först när jag rökte min morgoncigg på stationen som jag började andas normalt.
.
Skönt att äntligen ha fått lugna ner mig lite nu på tåget... en dålig start på dagen fylld av stress har annars en tendens att vilja hänga kvar i mig mycket längre än vad jag vill erkänna... och jag minns med fasa hur jag levt i en herrans massa år... uppvarvad och på språng mest hela tiden... ingenting som jag saknar... tro mig.
'

Kommentera inlägget här :