Öppet hus...

... på VågaBo i Halmstad.
.
Det är egentligen rätt häftigt och någonting som jag kan känna en viss stolthet över... äntligen så har vi då fixat till ett boende för människor som vill tillbaka in i samhället i Halmstad... ett boende som erbjuder lite mer än "bara" tak över huvudet... ett boende som även innebär en sysselsättning och en drogfri gemenskap... kort sagt ett boende som ger våra gäster en riktig chans att faktiskt förändra sina liv i en positiv riktning.
.
Här i en lägenhet ovanför vår lokal i Halmstad har vi idag öppet hus på VågaBo-Halmstad.
.
Det har hänt en hel del med VågaVa sedan vi startade vår verksamhet i en pytteliten lägenhet i Ljungby 1999... och jag är idag väldigt glad över den utvecklingen som visar mig att allt... precis allt är möjligt... och vet ni vad... det slutar inte här... för som jag lärt mig under resans gång... mer kommer att visa sig.
 

Kommentera inlägget här :