Suck...

... det bara fortsätter.
.
Till min stora besvikelse så kunde jag inte ens själv låta bli... valet är över och lik förbannat så kunde jag ändå inte hålla mig ifrån att prata politik det första jag gjorde när jag kom till jobbet i morse... och då ska ni veta att jag har varit rätt bra på att hålla mig utanför dessa diskussioner innan valet... men jag kunde bara inte låta bli att hugga på politikbetet när det fladdrade förbi mig... okej... det är väl inte så konstigt egentligen... ovissheten över vad som ska komma kombinerat med analysen över hur det varit... här och nu finns ju knappt när det gäller det politiska läget... bara ett tomt vakum som ska fyllas med någonting som vi inte vet något om... det är minsann inte så lätt att bara stanna upp och gilla läget när jag inte vet vilket läge jag ska gilla än.
.
Ännu mera ord... bla, bla, bla, bla...
 

Kommentera inlägget här :