Tom...

... i huvudet.
.
Jaha... så satt jag då här igen och kom till insikt om att jag just nu känner mig rätt tom mellan mina öron... det är så vissa dagar när jag sätter mig och ska skriva någonting här... jag har helt enkelt inget att skriva om... eller... det finns säkert massor jag skulle vilja ta upp men det kommer inte fram... tänkte först skriva om brukarrådet i Halland eftersom vi ska ha ett möte idag... men... jag har ingen aning om vad det kommer att handla om... mycket av det senaste tiden på VågaVa har handlat om att få klart vårt boende och det har inte funnits tid för att göra så mycket mer... eller ens tänka på något annat... nu är vi i alla fall klara med allt det praktiska och väntar bara på att vår första gäst ska flytta in nästa helg... att flera intressenter redan har hört av sig ser vi bara som positivt... vi har redan märkt att det finns ett stort behov av den sortens boende som vi har startat... vårt problem kommer med all sannolikhet vara att vi är tvungen att säga nej till en hel del p.g.a. platsbrist.
.
Vi kommer inte att få några som helst problem med att fylla våra sängar på VågaBo i Halmstad.
 

Kommentera inlägget här :