Det är inte lätt att vara...

... ödmjuk.
.
En sida i mig vill ställa sig på barikaderna och berätta för omvärlden om hur enkelt det egentligen är att sluta röka... den sidan som redan nu glömt bort att jag hållt på att röka helt sinnessjukt mycket den senaste tiden trots att jag inte velat röka överhuvudtaget... men helt ärligt så är jag lite överraskad av hur bra det går än så länge... mycket enklare än vad jag trodde... visst kommer det kraftiga sug lite då och då... men de försvinner snabbt... värre är det väl då med de svettiga nätterna där min kropp verkar ha bestämt sig för att trycka ut all gammal nikotin genom skinnet på mig... men peppar, peppar... det är inte lätt att vara ödmjuk... för det är enkelt att sluta röka... det är bara att låta bli att tända nästa cigg... svårare än så är det inte.
.
Jag vill inte bli Johns slav igen... det kostar för mycket.
 

Kommentera inlägget här :