Första dagen...

... på jobbet.
.
Idag blir den första dagen på jobbet efter min resa till Nepal... direkt efter hemkomsten så sa min kropp ifrån med beskep... vaknade på fredagsmorgonen med nästan 40 graders feber och jag tackar min lyckliga stjärna för att jag har en flickvän som kunde ta hand om mig när jag inte fixade det själv... kommer faktiskt inte ihåg att jag någonsin varit så sjuk tidigare... tror minsann att jag helt enkelt tog ut mig lite väl mycket på min resa och att detta var en påminnelse för mig att komma till insikt om att jag inte är 20 år längre... jag behöver tänka lite på min fysik och kanske t.o.m. ta det där med träning och rätt kost på allvar... jag har inte frikort längre, min kropp blir också äldre.
.
Enastående vackert på världens tak... men det tar på krafterna att klättra upp för att få uppleva det.
 

Kommentera inlägget här :