Sjuk, sjukare...

... sjukast.
.
Så kom jag då hem efter en minst sagt omtumlande och helt fantastisk resa i Nepal... min underbara flickvän möter upp mig på tågstationen och hinner väl knappt köra hem mig innan jag fullständigt däckar ihop och blir typ... dödssjuk... 40 graders feber... och jag måste nog få lov att säga utan att på något sätt försöka tycka synd om mig själv att så här sjuk var det vääääldigt länge sedan jag var... nu när jag legat och svettats, frusit och sovit i två dagar kan jag då äntligen känna att det börjar vända... febern har gått ner och jag kan sitta vid köksbordet och dricka tee samtidigt som jag skriver här... idag ska jag försöka få i mig lite näring... vakna upp och landa i lyckolandet där vi i stort sett inte saknar någonting.
.
Jag är så tacksam över att tillhöra en organisation som finns över hela världen... den öppnar dörrar för mig.
.
Gåvan av att tillhöra en gemenskap där vårat enda huvudsyfte är att finnas för de som behöver oss är stor... en av sidovinsterna är att jag idag har vänner över hela världen... fantastiskt.
 

Kommentera inlägget här :