Verkligheten...

... hälsar på.
.
Om jag vill göra några förändringar i mitt liv så bör jag nog acceptera verkligheten precis som den ser ut... jag tror faktiskt att det är en förutsättning för att mina drömmar ska slå in... all förändring börjar ju med ett accepterande... ibland så ser det inte riktigt ut som jag vill men det är ju lite av livet på livets villkor... det finns en hel del som jag är maktlös inför... väder, andra människor och massor av andra saker... men de goda nyheterna är ju att jag alltid kan påverka min egen uppfattning... ta på mig passande kläder... acceptera andras åsikter... och samtidigt fortsätta att göra det som jag tycker är rätt i en given situation... och så länge jag fortsätter att leva drogfritt kommer mina drömmar att slå in... det är jag helt övertygad om.
.
Genom att acceptera saker som de är skapas möjligheterna att göra nästan precis vad jag vill.
 

Kommentarer :

#1: Lili

Fint och eftertänksamt skrivet, du har så rätt!

Svar: Tack
peter

skriven

Kommentera inlägget här :